In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
Primele "vehicule" erau simple sanii trase de oameni sau, mai tirziu, de animale. Cele mai vechi dovezi dateaza de acum 9.000 de ani. Mai tirziu, din mileniul IV i.e.n., incep sa apara marturii ale inventarii si folosirii rotii.
Muzeului National de Istorie a Romaniei a pregatit o expozitie ce ilustreaza cu machete de mijloace de transport istoria acestui domeniu. Cu aceasta ocazie, va fi expus si primul automobil inmatriculat in Bucuresti, un FN Herstal, fabricat la Liege (Belgia) in anul 1900.
Primele "vehicule" erau simple sanii trase de oameni sau, mai tirziu, de animale. Cele mai vechi dovezi dateaza de acum 9.000 de ani. Mai tirziu, din mileniul IV i.e.n., incep sa apara marturii ale inventarii si folosirii rotii.
Muzeului National de Istorie a Romaniei a pregatit o expozitie ce ilustreaza cu machete de mijloace de transport istoria acestui domeniu. Cu aceasta ocazie, va fi expus si primul automobil inmatriculat in Bucuresti, un FN Herstal, fabricat la Liege (Belgia) in anul 1900.
In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
Primele "vehicule" erau simple sanii trase de oameni sau, mai tirziu, de animale. Cele mai vechi dovezi dateaza de acum 9.000 de ani. Mai tirziu, din mileniul IV i.e.n., incep sa apara marturii ale inventarii si folosirii rotii.
Muzeului National de Istorie a Romaniei a pregatit o expozitie ce ilustreaza cu machete de mijloace de transport istoria acestui domeniu. Cu aceasta ocazie, va fi expus si primul automobil inmatriculat in Bucuresti, un FN Herstal, fabricat la Liege (Belgia) in anul 1900.
In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
Primele "vehicule" erau simple sanii trase de oameni sau, mai tirziu, de animale. Cele mai vechi dovezi dateaza de acum 9.000 de ani. Mai tirziu, din mileniul IV i.e.n., incep sa apara marturii ale inventarii si folosirii rotii.
Muzeului National de Istorie a Romaniei a pregatit o expozitie ce ilustreaza cu machete de mijloace de transport istoria acestui domeniu. Cu aceasta ocazie, va fi expus si primul automobil inmatriculat in Bucuresti, un FN Herstal, fabricat la Liege (Belgia) in anul 1900.
In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
In 1961, un chimist cehoslovac, producea primele lentile moderne de contact folosind citeva piese de Meccano si un fonograf.
Primele "vehicule" erau simple sanii trase de oameni sau, mai tirziu, de animale. Cele mai vechi dovezi dateaza de acum 9.000 de ani. Mai tirziu, din mileniul IV i.e.n., incep sa apara marturii ale inventarii si folosirii rotii.
Muzeului National de Istorie a Romaniei a pregatit o expozitie ce ilustreaza cu machete de mijloace de transport istoria acestui domeniu. Cu aceasta ocazie, va fi expus si primul automobil inmatriculat in Bucuresti, un FN Herstal, fabricat la Liege (Belgia) in anul 1900.